5.0
gebaseerd op 16 reviews

Heel mooi resultaat. Jasmien ging voorzichtig te werk, geen prikkend gevoel in de ogen.

Ann-Lien - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel !

Que Bella
Fien - ongeveer een jaar geleden
Claudine - ongeveer een jaar geleden

alles perfekt !

Vera - ongeveer een jaar geleden

Dankjewel Vera!

Que Bella
Laura - ongeveer een jaar geleden

Aangenaam ontvangst, leuke setting en biabnagels on point.

Jessica - ongeveer een jaar geleden

Dankuwel Jessica !

Que Bella